FAQ | Bestellen

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

In de shop vind je al onze wenskaarten en andere producten. Plaats de artikelen die je wilt hebben in je winkelmandje. Klaar met shoppen? Dan ga je naar je winkelmandje. Daar zie je een overzicht staan van je bestelling. Hier kun je eventueel nog van alles in wijzigen. Ben je tevreden over je keuze, dan klik je op ‘doorgaan naar betalen’. Hier vul je je gegevens in, controleer je nogmaals je bestelling en selecteer je een betaalmethode.

Als je akkoord bent met de algemene voorwaarden, dan vink je het betreffende vakje aan en klik je op ‘bestellen & betalen’ om je bestelling definitief te maken. Je krijgt van ons een bevestigingsmail en vervolgens sturen wij de door jou bestelde kaarten en/of andere producten netjes verpakt naar je toe. Als dat gebeurd is, krijg je ook weer een mail van ons. En dan is het wachten op de postbode!

Ik kan geen account aanmaken. Klopt dat?

Je hoeft bij ons inderdaad geen account aan te maken. Daardoor is het niet nodig om een wachtwoord te onthouden en kan je altijd makkelijk en snel een bestelling plaatsen.

Ik kan het aantal kaarten dat ik wil bestellen niet selecteren. Hoe komt dat?

Dit heeft te maken met het aantal kaarten dat we van een bepaald ontwerp op voorraad hebben. De kaarten die jij graag wilt hebben zullen hoogstwaarschijnlijk snel weer op voorraad zijn. Wil je meer dan 25 exemplaren van dezelfde wenskaart hebben? Dan is het handig om via mail – info@houseoflola.nl – even contact met ons op te nemen.

Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik wil het verzendadres nog wijzigen. Kan dat?

Je kunt zelf de gegevens van je bestelling niet meer wijzigen, maar als je ons een mail – info@houseoflola.nl – stuurt, passen wij graag het adres voor je aan.

Let op! Dit kan alleen als je bestelling nog niet is verstuurd. Kijk dus even of je nog geen e-mail van ons hebt ontvangen over het verzenden van jouw bestelling. Zo niet, zet in je mail dan duidelijk het juiste adres. Je telefoonnummer kan ook handig zijn, mochten we toch nog een vraag hebben.

Ik heb een bestelling geplaatst, maar geen bevestigingsmail ontvangen. Wat nu?

Vrijwel direct na het plaatsen van een bestelling zie je een bevestiging daarvan op de website staan. Ook versturen wij op datzelfde moment een e-mail ter bevestiging van je bestelling naar het door jou opgegeven e-mailadres.

Heb je die mail niet ontvangen? Wellicht is onze e-mail door een SPAM filter in een map voor ongewenste e-mail geplaatst. Is dat niet het geval? Wacht dan nog even af, misschien is er een kleine vertraging opgetreden. Na een uur nog geen orderbevestiging binnen? Laat het ons dan weten per mail – info@houseoflola.nl – en dan zoeken we uit wat er gebeurd kan zijn. Misschien is er wel een typefoutje in je mailadres geslopen. Als het probleem is uitgezocht en opgelost, sturen we je alsnog een bevestigingsmail.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

Als je bestelling is afgerond, kun je die zelf niet meer wijzigen. Maar zolang je bestelling nog niet door ons is verstuurd, passen we graag iets voor je aan. Stuur ons een mail – info@houseoflola.nl – met daarin duidelijk omschreven wat je gewijzigd zou willen hebben, dan gaan wij je aanpassingen verwerken. Vermeld ook even je telefoonnummer voor de zekerheid, dat kan handig zijn voor als we toch nog een vraag hebben.

Is je bestelling al door ons verstuurd? Dan lees je op de retour pagina hoe het zit met het terugsturen van producten.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Je kunt je bestelling niet online annuleren, maar zolang je bestelling nog niet door ons is verzonden, kunnen wij dit voor je doen. Stuur ons een mail – info@houseoflola.nl – waarin je duidelijk aangeeft welke bestelling je wilt annuleren. Wij verwerken dit en sturen je daarvan een bevestigingsmail.

Hebben wij je bestelling al verstuurd? Dan vind je op de retour pagina alle informatie over het terugsturen van artikelen.

Ik krijg een foutmelding bij het plaatsen van mijn bestelling. Wat nu?

Krijg je een foutmelding bij het plaatsen of het betalen van je bestelling? Dan kan het zijn dat de bestelling niet goed is verwerkt. Als je een bevestigingsmail hebt gekregen en het bedrag van je rekening is afgeschreven, dan kun je ervan uitgaan dat je bestelling gewoon is verwerkt.

Is het bedrag niet van je rekening afgeschreven en heb je na een uur nog geen bevestigingsmail ontvangen? Dan is je bestelling niet gelukt en kun je die opnieuw plaatsen. Kun je de spanning niet aan? Stuur ons dan een mail – info@houseoflola.nl – en wellicht kunnen wij je al sneller het verlossende antwoord geven.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Nee, het is helaas niet mogelijk om je bestelling bij ons af te halen.

Waarom kan ik bij ‘land’ alleen voor Nederland of België kiezen?

Nederland en België zijn momenteel de enige landen waar wij bestellingen naar versturen.

0
WINKELMANDJE
Je winkelmandje is (nog) leeg
Calculate Shipping