FAQ | Klachten

Mijn bestelling is niet naar wens, wat nu?

Ai, dat is heel vervelend! Laat ons in een mail – info@houseoflola.nl – weten wat er mis is met je bestelling (eventueel met foto’s) en dan gaan we snel naar een oplossing zoeken.

Wat is de klachtenprocedure?

Dit is onze klachtenprocedure:

  • Als je een klacht hebt, laat het ons dan zo snel mogelijk per mail – info@houseoflola.nl – weten. Omschrijf volledig en duidelijk welke gebreken je hebt geconstateerd, eventueel met foto’s.
  • Ingediende klachten worden door ons binnen 14 dagen na ontvangst beantwoord. Als wij meer tijd nodig hebben, laten wij binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht weten wanneer wij verwachten erop terug te kunnen komen.
  • We hebben minimaal 4 weken de tijd om de klacht in onderling overleg op te lossen.
  • Als wij je klacht gegrond bevinden, vervangen we kosteloos de betreffende producten. Hiervan stellen we je op de hoogte per e-mail.
  • Als de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost, kun je het geschil melden via het Online Dispute Resolution-platform (afgekort: ODR-platform): https://ec.europa.eu/consumers/odr
  • 0
    WINKELMANDJE
    Je winkelmandje is (nog) leeg
    Calculate Shipping