Kan ik mijn bestelling volgen?
Of je jouw bestelling kunt volgen is afhankelijk van de grootte van de bestelling. In principe maken wij bij het verzenden van bestellingen gebruik van brievenbuspakjes met Track & Trace code. In dat geval versturen we naast de bevestigingsmail van de verzending ook nog een aparte mail met de Track & Trace code. In de regel volgt deze binnen 5 minuten. Kleinere bestellingen worden met postzegels verstuurd en in die gevallen is de zending dus niet te volgen.
Kan ik een kaart direct naar de ontvanger laten versturen?
Dat kan zeker! Op de pagina verzendmogelijkheden lees je er meer over.
Wat zijn de verzendkosten?
Voor het verzenden binnen Nederland rekenen wij een bijdrage in de verzendkosten van € 1,95 voor bestellingen tot € 25,00. Voor bestellingen van € 25,00 en hoger brengen wij geen verzendkosten in rekening. Dit wordt automatisch verwerkt in je winkelmandje.
Voor verzending naar België rekenen wij een bijdrage in de verzendkosten van € 8,95 voor bestellingen tot € 50,00. Voor bestellingen van € 50,00 en hoger brengen we geen verzendkosten in rekening. Dit wordt automatisch verwerkt in je winkelmandje, nadat ‘België’ als land in het verzendadres is aangegeven.
Welk postbedrijf gebruiken jullie?
Wij versturen alle bestellingen met PostNL.
Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
Normaalgesproken zou je in Nederland je bestelling volgens onderstaande tabel in de bus kunnen verwachten:
Dag Maandag | Besteld < 15:00 uur | Bezorgd * Dinsdag |
* Wij zijn afhankelijk van PostNL
Voor België geldt een bezorgtijd van 1 tot 2 dagen, dus daar kan het een dagje langer duren.
Hoe worden de kaarten verpakt als ze worden verstuurd?
Afhankelijk van het aantal kaarten worden ze in een stevige envelop, een luchtkussenenvelop of een kartonnen doosje verstuurd. We hebben juist voor deze verpakkingen gekozen om er zeker van te zijn dat de kaarten en enveloppen netjes bij jou aankomen.
Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen. Wat nu?
Wij versturen alle bestellingen met PostNL. Zij bezorgen niet op zondag en maandag. Soms komt de post een dagje later dan verwacht. Had je je bestelling al 2 dagen of langer in huis moeten hebben? Stuur ons dan een mail – info@houseoflola.nl – en dan gaan we het voor je uitzoeken.
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Nee, het is helaas niet mogelijk om je bestelling bij ons af te halen.
Waarom kan ik bij ‘land’ alleen voor Nederland of België kiezen?
Nederland en België zijn momenteel de enige landen waar wij bestellingen naar versturen.